|
||||||||||||||
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
Siūlykite temą
Straipsnių paieška
Skelbimai
Internetu galite užsisakyti asmeninį skelbimą „Santakoje“.
|
„Santaka“ / 2005-03-03 08:21
Serafina JURKYNIENĖ, vilkaviškietė: – Jeigu nebūtų paklausos, tai nebūtų ir pasiūlos. Todėl teisinga bausti abi puses. Bet šios problemos yra sudėtingesnės. Juk matome, kiek moterų iš Lietuvos išvežama ir parduodama užsienyje. Onutė BUKAUSKIENĖ, alvitietė: – Turbūt nereikėtų bausti nei vienų, nei kitų, o įteisinti tai, kas vyksta, ir imti mokesčius. Jeigu viskas būtų legalu, dorovė nuo to labiau nei dabar nenukentėtų, o prostitučių klientų gal ir sumažėtų, nes kai kuriems vyrams gal būtų gėda lankytis viešnamiuose. Zenius SAVICKAS, kavinės „Aukso ragas“ savininkas: – Klausimas labai subtilus, bet, manyčiau, jog kalbant apie baudas šiuo atveju teisingiau būtų vienodai vertinti abi puses. Tik ką tai pakeis? Seniausia profesija žemėje laikomos prostitucijos dar niekas nesukontroliavo. Jolanta DANILIAUSKIENĖ, Salomėjos Nėries vidurinės mokyklos mokytoja : – Iš tų baudų bus tik pasipinigauta, o problemos liks tos pačios. Žinau viena, jog klaidingai elgiamės tėvai, kai savo vaikams pradedame pasakoti, kaip buvo „mūsų laikais“ ir kaip gyvenimas apsivertė dabar. Visais laikais buvo visko, tik šiandieninio jaunimo pažiūros yra kiek kitokios. Paprasčiausiai dabar apie viską kalbama viešiau nei „veronikų“ laikais. Vladas GORSKIS, Vilkaviškio kultūros rūmų darbuotojas: – Tie, kas naudojasi prostitučių paslaugomis, be abejo, palaiko šio verslo gyvavimą. Tik tenka abejoti, ar baudos ką nors pakeis. Gal tik kažkiek pinigų pasirinks valstybė, bet tai ne išeitis sprendžiant prostitucijos problemą. Publikuota: 2005-03-03 08:21:53 Komentarai:Jūs naršote standartinę svetainės versiją. Perjungti į mobiliąją versiją?
Atgal į pradžios puslapį
|
Šiame numeryje
* Teisingumo paieškos sprogo it muilo burbulas * Tarybos nutarimai: didins darželinukų grupes, statys daugiabutį * Infoturo dalyvius žavėjo degustacijomis Laikraštis leidžiamas antradieniais ir penktadieniais.
|
||||||||||||
|