„Santaka“ / Tolimosios Meksikos magija užburia turistų širdis

Vilkaviškio krašto laikraštis

Orai Vilkaviškyje

Siūlykite temą

Fotografuokite, filmuokite ir atsiųskite mums savo medžiagą
Didesnes nei 10Mb dydžio bylas prašome siųsti per wetransfer.com.

Taip pat galite parašyti mums el. pašto adresu redakcija@santaka.info arba susisiekti tiesiogiai su mūsų žurnalistais.

Straipsnių paieška

Skelbimai

Internetu galite užsisakyti asmeninį skelbimą „Santakoje“.

Skelbimai svetainėje

Moteris, turinti patirties, ieško valytojos darbo. Tel. 8 699 29 968.
Galioja iki: 2024-04-21 14:44:23

Vieta ir darbo laikas

Redakcijos darbo laikas:
Darbo dienomis - 8-17 val.
Pietų pertrauka - 12-13 val.

„Santaka“ / 2008-02-22 17:15

Dalinkitės:

Vietiniai muzikantai pakelės užeigoje.

Tolimosios Meksikos magija užburia turistų širdis

(Pabaiga. Spausdinta Nr. 20, 21)

Iki viešbučio – keturias valandas pėsčiomis

Viešint Meksikoje teko lankytis daugelyje miestų. Visi jie gražūs, kažkuo tarpusavyje panašūs, nes visiems įtakos turėjo ispanų kolonizacija. Bene jaukiausias man pasirodė Pueblo miestas. Pueblo – ispaniškai reiškia „angelų miestas“. Labai jaukus ir mielas, jame daug didelių ir gražių bažnyčių. Gyvena apie 1,2 mln. gyventojų. Labai panašus į Pueblo yra miestas Merida. Tai tarsi miestai dvyniai: abiejų centruose yra panašios aikštės, aplink jas ratu eina daugybė lauko kavinukių, daug žalumos.

Pabuvome ir Meksikos jūrų uostuose Kampečėje ir Verakruse. Kampečėje į akis labiausiai krito tai, kad rytais labai daug gyventojų bėgioja palei jūrą. Atrodo, kad pakvėpuoti gaiviu jūros ryto oru išbėgo visi miesto gyventojai. O Verakruse – daug jūrininkų, paradine uniforma pasipuošusių išvaizdžių vyrų... Verakruse teko patirti ir šiokį tokį nuotykį. Iš viešbučio pavakare mūsų grupelė autobusu išvažiavo pasidairyti po miestą. Po trumpos ekskursijos mes likome miesto centre, o autobusas atgal į viešbutį turėjo parvežti tik po poros valandų. Vietinis gidas, nelabai gerai kalbantis rusiškai, paaiškino, kad iki viešbučio yra maždaug 20 min. pėsčiomis. Pasivaikščioję po miesto centrą, mes keturiese nusprendėme pareiti pėstute – turi gi būti netoli! Pasitikslinę pas policininką, ar einame reikiama kryptimi, smagiai patraukėme namų link. Viešbutis – prie jūros, tad ir ėjome gatvėmis, kurios eina lygiagrečiai su jūra. Paėję apie pusvalandį supratome, kad mūsų viešbutis tikrai dar toli ir greitai mes nepareisime. Pradėjome stabdyti taksi. Visi kaip susitarę taksistai tvirtino, kad mums reikia visiškai į priešingą pusę. Gerai, kad jais nepatikėjome ir ėjome pėsčiomis toliau. Sutemo, eiti pakrante tapo kaip ir nesaugu, bet tolumoje priekyje jau matėme šviečiantį viešbutį. Mūsų pasivaikščiojimas truko apie 4 valandas... Grįžusias mus labai maloniai pasitiko viešbučio personalas, patiekė skanią vakarienę. Paaiškėjo, kad vos prieš keletą dienų buvo pakeistas mūsų viešbučio pavadinimas ir taksistai to dar nežinojo. O gidas, pasirodo, norėjo pasakyti, kad apie 20 min. iki viešbučio važiuoja autobusas. Panašiai tiek laiko važiuojama nuo Vilkaviškio iki Marijampolės... Taigi toks smagus nuotykis.

Po savaitę trukusios apžvalginės ekskursijos po Meksiką mūsų laukė savaitės poilsis Kankuno regione. Puikūs smėlio paplūdimiai, mėlynas be debesėlio dangus, šiltas Meksikos įlankos vanduo, be galo paslaugus viešbučio personalas, geras maistas, rytais žadinantys paukščių balsai iš džiunglių – būtent tai, ko reikia kokybiškam poilsiui. Nenuostabu, kad Meksikoje atostogauja mūsų Prezidentas. Man taip pat norėtųsi ten sugrįžti, bet pasaulyje dar yra tiek daug neaplankytų vietų...

Kelionėms ruoštis geriau iš anksto

Visus, kurie nori patirti nepakartojamų įspūdžių, kuriems smalsu, kaip gyvena žmonės už mūsų kiemo vartų, kviečiu keliauti. Juk metus laiko tikrai dirbame ne tam, kad per atostogas tvarkytume namus. Puikiai per atostogas pailsėjus, pasisėmus įspūdžių, ir darbas darosi mielesnis, ir lietuviškas oras geresnis.

Keliaujančių žmonių pasaulyje vis daugėja. Kasmet didėja ir vilkaviškiečių turistų gretos. Kartu auga ir keliaujančiųjų norai bei poreikiai. Prieš vykdamas į pažintinę ar poilsinę kelionę kiekvienas nori gauti kuo daugiau informacijos apie svajonių šalį. O ką gali papasakoti apie šalį, jei joje nebuvai? Tad tiek aš, tiek kiti agentūros darbuotojai nuolat investuojame į savo žinias, nes jaučiame pareigą tas žinias atnaujinti, t. y. aplankyti vis kitą šalį. O tų šalių pasaulyje tiek daug...

Mūsų agentūroje kabo didelis pasaulio žemėlapis, kur aplankytos šalys pažymėtos raudonomis širdelėmis. Šiuo metu širdelių skaičius artėja prie trisdešimties. Vadinasi, patikimos informacijos galime suteikti apie pakankamai daug šalių.

Keliones, ypač vasaros sezonui, patariu planuoti ir užsisakyti iš anksto. Tuomet galėsite būti tikri, kad į kelionę išvyksite norimu laiku, ilsėsitės pasirinktame viešbutyje. Didžiausias Lietuvoje kelionių organizatorius „Novaturas“ šiuo metu skelbia apie didžiausias nuolaidas: užsisakant vasaros sezono keliones vasario mėnesį, nuolaidos siekia iki 20 proc., užsisakant kovo mėnesį – iki 15 proc. „Novaturas“ garantuoja, kad vasario mėnesį, pasinaudoję išankstinio pirkimo nuolaidomis, kelionę įsigysite pigiausiai.

Šio sezono naujiena – pažintinės ir poilsinės kelionės į Portugaliją. Yra naujienų ir mėgstantiems keliones autobusu. Visus, planuojančius kur nors keliauti, kviečiu užeiti į kelionių agentūrą „Jūrinė Šarka“ – išklausysime, patarsime, pasistengsime išpildyti jūsų atostogų lūkesčius. Mus rasite Gedimino g. 3, Vilkaviškyje (priešais centrinius katedros vartus), tel. (8 342) 51 899.

Dijana OLIŠAUSKIENĖ

Agentūros „Jūrinė Šarka“ vadovė

Publikuota: 2008-02-22 17:15:20

Komentarai:

Jūs naršote standartinę svetainės versiją.
Perjungti į mobiliąją versiją?

Atgal į pradžios puslapį

Šiame numeryje

* Senieji maldos namai – ne vien tikinčiųjų rūpestis
* Sergantieji širdies nepakankamumu gaus papildomą gydymą
* Sesuo Lina: „Gyvas tikėjimas šeimą sujungia stipriais ryšiais“
Laikraštis leidžiamas antradieniais
ir penktadieniais.

Apklausa

Teikdami GPM deklaraciją paremiate tą patį ar vis kitą paramos gavėją?
Kasmet remiu tą patį.
Paremiu vis kitą.
Elgiuosi įvairiai.
Paramos neskiriu niekam.
Pajamų nedeklaruoju.

Kalbos patarimai

Kuri forma taisyklinga: „paties“ ar „pačio“?
Pirmenybė teikiama įvardžio „pats“ kilmininkui „paties“. Vis dėlto forma „pačio“ klaida nėra laikoma, ji vertinama kaip šalutinis normos variantas, tinkantis laisviesiems stiliams, pvz.: Paties (pačio) pirmininko reikėtų paklausti. Teko sugrįžti prie to paties (pačio) nutarimų punkto.

Šūksniai

Nuorodos

Statistika

Hey.lt - Interneto reitingai

„Santakos laikraštis“

Uždaroji akcinė bendrovė
Vilniaus g. 23, Vilkaviškis.
Tel. (8 342) 20 805.
E-paštas: redakcija@santaka.info

© 2005-2024 Visos teisės saugomos. Svetainėje paskelbtą informaciją bei nuotraukas be „Santakos“ redakcijos sutikimo draudžiama naudoti kitose svetainėse arba platinti kuriuo nors kitu pavidalu.