|
||||||||||||||
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
Siūlykite temą
Straipsnių paieška
Skelbimai
Internetu galite užsisakyti asmeninį skelbimą „Santakoje“.
|
„Santaka“ / 2005-11-17 06:48
Jei ne kalnas pas Mahometą ateina, tai Mahometas pas kalną. Jei ne jaunimas į bažnyčią eina, tai bažnyčia ateis pas jaunimą. Taip įvyko ir „Aušros“ mokykloje (neabejoju, ir kitur). Idėja? Sumanė užsukti vyskupas Rimantas Norvila į kelias viešąsias įstaigas Vilkaviškio parapijoje. Įžengė ir į „Aušros“ vidurinę mokyklą. Tačiau pamokos trukmės pasisakyme taip ir neišgirdau atėjimo tikslo. O be tikslo – ir pasekmių jokių. Abejoju, ar tik aš netyčia likau nepaveikta to „buvimo kartu“. Ko gali įkvėpti kalba: dvasia yra gerai, o materialiosios vertybės toli nenuves? Tokias „idėjas“ randame visur – ir mokyklinio kurso literatūroje, ir vyskupo kritikuotoje televizijoje. Taip ir norisi šūktelėti: mažiau kalbų – daugiau darbų. Šviežias kraujas. Ar tik ne mokykloje jo ieškoti? Vienu metu dingtelėjo, kad čia ir yra tikslas: jei ne mokinius į bažnyčią kviesti, tai bent jaunuolius kunigystės kelin vesti. Bet skaitėme mes tą „Altorių šešėlyje“... Kokia problema? Iš tiesų vieną akimirką, susitikimo su vyskupu metu, pasijutau tarsi cirke. Viskas netikra, apipinta tuščiomis metaforomis. O mes turime tuo tikėti ir ploti katutėmis. Kita vertus, religija – rimta tema. Taigi juokas čia sau vaidmens neatrado. Pyktis, nusivylimas? Taip. Dar šiais metais dalyvavau Pasaulinėse jaunimo dienose, Vokietijoje. Pati mačiau ir jaučiau, kad iš tiesų yra būdų religijai pažadinti jaunimą, jo dvasią. Taigi jaunimas ne toks jau beviltiškas, tik gal žodžiai ne tie?.. Simona ŠTRIMAITYTĖ „Aušros“ vidurinės mokyklos moksleivė Publikuota: 2005-11-17 06:48:05 Komentarai:Jūs naršote standartinę svetainės versiją. Perjungti į mobiliąją versiją?
Atgal į pradžios puslapį
|
Šiame numeryje
* Naujas komisariato vadovas Suvalkijoje jaučiasi savas * NŽT specialistai teisinosi ir prašė supratimo * Turizmas Vištytyje: kaip laikosi gražiausias rajono kampelis? Laikraštis leidžiamas antradieniais ir penktadieniais.
|
||||||||||||
|