„Santaka“ / Buvo buvo, kaip nebuvo...

santaka.info
Vilkaviškio krašto laikraštis

Orai Vilkaviškyje
Prenumeratos kaina 1 mėn. - 4,80 €!

Siūlykite temą

Fotografuokite, filmuokite ir atsiųskite mums savo medžiagą
Didesnes nei 10Mb dydžio bylas prašome siųsti per wetransfer.com.

Taip pat galite parašyti mums el. pašto adresu redakcija@santaka.info arba susisiekti tiesiogiai su mūsų žurnalistais.

Straipsnių paieška

Skelbimai

Internetu galite užsisakyti asmeninį skelbimą ne tik „Santakoje“, bet ir „Reklamos gide“.

Skelbimai svetainėje

Parduoda pilnai įrengtą, suremontuotą 1 kambario butą su rūsiu Pilviškių g., Vilkaviškyje (2/5 aukštas). Tel. 8 625 50 615.
Galioja iki: 2018-11-15 09:19:44

Vilkaviškyje remontuoja variklius, keičia dirželius, tikrina, šlifuoja variklių galvutes, atlieka lengvųjų automobilių kompiuterinę diagnostiką. Tel. 8 609 79 788.
Galioja iki: 2018-11-16 08:58:32

Parduoda traktoriaus MTZ priekinį varantyjį tiltą (naujai perrinktas), kombainą NIVA, traktorių MTZ-82 (geros būklės), keltuvą prie tratoriaus galo. Tel. 8 682 77 847.
Galioja iki: 2018-11-17 09:05:27

Parduoda garažą Vilkaviškyje, prie ligoninės (geras privažiavimas, yra elektra, ištinkuotas), 250 m² komercinės paskirties patalpas Giedriuose (už geležinkelio pervažos, yra aikštelė automobiliams, geras privažiavimas, vandens baseinas). Tel. 8 687 87 459.
Galioja iki: 2018-11-19 14:00:39

Svečių knyga

Vieta ir darbo laikas

Redakcijos darbo laikas:
Darbo dienomis - 8-17 val.
Pietų pertrauka - 12-13 val.

„Santaka“ / 2009-07-24 08:36

Dalinkitės:

Patyręs pamoką pasienyje, treneris A. Karalius visam laikui įsidėmėjo, kad reikia saugoti ne tik auklėtinių, bet ir savo dokumentus.
Laimos VABALIENĖS nuotr.

Buvo buvo, kaip nebuvo...

Tapti „nelegalu“ treneris ryžosi dėl vaikų

Algidas KARALIUS, Sporto mokyklos direktorius, futbolo treneris:

– Gerai prisimenu kelionę su vaikais į tarptautinį futbolo turnyrą Taline. Tai buvo prieš penkiolika metų. Jam ruošėsi, specialiai treniravosi dviejų amžiaus grupių – 13 ir 15 metų – futbolininkai. Kelionei dėjome savo pinigus, ieškojome rėmėjų. Rūpinausi, kad kiekvienas vaikas turėtų visus reikiamus dokumentus, tėvų sutikimus. Kad nepamestų, viską surinkau į vieną vietą ir laikiau prie savęs.

Kadangi važiavau su dviem komandomis, o rungtyniauti reikėjo skirtingose vietose, galvojau, kaip reikės išsisukti. Juk nepersiplėši, norėdamas padėti abejiems. Paprašiau brolio Lino pagelbėti. Tas sutiko. Gerai, sako, važiuojam.

Pakeliui sustojome Panevėžyje. Iki Talino kelias ilgas, drauge su panevėžiečiais važiuoti bus smagiau. Panevėžį pasiekėme apie 2 val. nakties. Belaukdami, kol visi susirinks, užėjome į futbolo mokyklos vidų, pasikalbėjome su treneriais.

Kai susiruošėme kilti, panevėžiečių treneris paprašė panešti krepšį. Aš už to krepšio – ir pro duris. O kad mano piniginė su asmeniniais dokumentais liko gulėti ant stalo, niekam nė motais.

Susikrovė panevėžiečiai daiktus ir išvažiavome. Jų autobusas pirmas, mūsų – iš paskos. Artėjant prie Latvijos sienos vaikams išdalijau jų dokumentus. Čiupt čiupt – mano paties paso nėra. Visus krepšius iškuičiau – nieko! Sutrikau, o galvoje sukasi viena mintis: dabar reikia kaip nors išsisukti, o paskui iki Estijos – kelios valandos kelio, turėsiu laiko ramiai savo piniginę susiieškoti. Panevėžiečių autobusą tikrino pirmą. Kai pasieniečiai, surinkę sportininkų dokumentus, nusinešė tikrinti, kilo šioks toks judėjimas. Iš panevėžiečių autobuso išlipo keli vaikai, treneris. Pasinaudojęs tuo momentu, šmurkštelėjau į jų autobusą, vietoje savęs su vaikais treneriu palikęs brolį Liną. Juk jis irgi Karalius, o į vardų skirtumą pareigūnai gal neatkreips dėmesio.

Vėl į panevėžiečių autobusą įlipęs pasienietis žmonių jau neskaičiavo, teliepė išsidalyti pasus ir mes pajudėjome. Kiek pavažiavę sustojome, laukdami, kol patikrins vilkaviškiečius. Laimei, niekas ten neužkliuvo. Perlipęs į savo autobusą, vėl išverčiau visus savo daiktus. Veltui. Sužinoję, kas nutiko, vaikai bandė rasti išeitį. Iš autobuso gale sukrautų čiužinių (juos vežėmės, kad nakvynė būtų patogesnė) padarė slėptuvę, pademonstravo, kaip aš ten galėčiau pasislėpti. Ne, manau, jeigu suras, bus dar blogiau. Geriau bandysiu tą patį manevrą.

Estai pareigūnai buvo atidesni, gal jiems ir kilo kokių įtarimų. Tuo labiau kad lipdamas iš autobuso akis į akį susidūriau su pareigūne, kuri manęs paprašė paso. Sumurmėjęs, kad aš ne iš to autobuso, įsimaišiau tarp vaikų... Jaučiausi labai neramiai.

Taliną pasiekėme, o man neramu, kaip reikės grįžti namo. Galvoju, kreipsiuosi į konsulą, kad pavogė dokumentus. Bet kaip paaiškinti, kokiu būdu patekau į Estiją. Juk sieną kirto tik vienas Karalius. Linas... Skambutis į Panevėžį patvirtino nuojautą, kad mano piniginė su pasu guli futbolo mokykloje ant stalo. Bet juk nepasiimsi!

Apie mano bėdą jau ūžė ir kiti į turnyrą atvažiavę lietuviai. Atgal važiavome trijų autobusų kolona: Vilnius, Panevėžys ir Vilkaviškis... Aš – viduriniame, vėl pasirengęs „persėdimams“ pasienyje. Visiems atrakcija: pasiseks, nepasiseks. Pasisekė...

Man tai buvo rimta pamoka. Kai apsižiūrėjau, jog neturiu paso, buvo minčių apsukti autobusą ir grįžti atgal. Bet pavėluoti ar visai nenuvykti į turnyrą, kuriam vaikai taip ruošėsi, negalima! Pažeidimui pasienyje ryžausi tik dėl savo futbolininkų, nes negalėjau leisti, kad per trenerio žioplumą jie nukentėtų.

Tai buvo pirma mūsų išvyka į tarptautinį Talino turnyrą, pramynusi taką ir kitoms rajono komandoms. O turnyre tą kartą mums sekėsi neblogai.

Komentarai:

Atgal į pradžios puslapį

Šiame numeryje

* Vilkaviškyje kursis Prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovybė
* Trumpoje gatvėje – ilga nesutarimų gija
* Vis daugiau vilkaviškiečių atranda kalanetikos naudą
Laikraštis leidžiamas antradieniais
ir penktadieniais.

Apklausa

Ar rūpinatės savo įvaizdžiu socialiniuose tinkluose?
Informaciją skelbiu apgalvotai.
Dėl to visai nesuku galvos.
Neturiu socialinio tinklo paskyros.

Kalbos patarimai

Ar taisyklinga „priimti dėmesin (domėn)“?
Ne, nes tai yra nevartotinas vertinys. Ne priimti dėmesin (domėn), o atsižvelgti, turėti galvoje, omenyje.

Šūksniai

Nuorodos

Statistika

Hey.lt - Interneto reitingai

„Santakos laikraštis“

Uždaroji akcinė bendrovė
Vilniaus g. 23, Vilkaviškis.
Tel./faks. (8 342) 20 805.
E-paštas: redakcija@santaka.info

© 2005-2018 Visos teisės saugomos.