„Santaka“ / Buvo buvo, kaip nebuvo...

santaka.info
Vilkaviškio krašto laikraštis

Orai Vilkaviškyje
Prenumeratos kaina 1 mėn. - 4,80 €!

Siūlykite temą

Fotografuokite, filmuokite ir atsiųskite mums savo medžiagą
Didesnes nei 10Mb dydžio bylas prašome siųsti per wetransfer.com.

Taip pat galite parašyti mums el. pašto adresu redakcija@santaka.info arba susisiekti tiesiogiai su mūsų žurnalistais.

Straipsnių paieška

Skelbimai

Internetu galite užsisakyti asmeninį skelbimą ne tik „Santakoje“, bet ir „Reklamos gide“.

Skelbimai svetainėje

Parduoda garažą Vilkaviškyje, prie ligoninės (geras privažiavimas, yra elektra, ištinkuotas), 250 m² komercinės paskirties patalpas Giedriuose (už geležinkelio pervažos, yra aikštelė automobiliams, geras privažiavimas, vandens baseinas). Tel. 8 687 87 459.
Galioja iki: 2018-11-19 14:00:39

Svečių knyga

Vieta ir darbo laikas

Redakcijos darbo laikas:
Darbo dienomis - 8-17 val.
Pietų pertrauka - 12-13 val.

„Santaka“ / 2009-03-13 17:47

Dalinkitės:

Roberta Suprikienė prisimena aibę juokingų istorijų iš kelionėse praleistų atostogų.

Romo ČĖPLOS nuotr.

Buvo buvo, kaip nebuvo...

Kelionėse dažnai nutinka netikėčiausių istorijų

Roberta SUPRIKIENĖ, Vilkaviškio ligoninės vyr. gydytojo pavaduotoja slaugai:

– Labai mėgstu keliauti, todėl kelionėse dažnai patiriu juokingų nuotykių. Per vienas atostogas ruošiausi kelionei į Kroatiją. Laiką organizatoriai kelis kartus keitė, kol pagaliau telefonu gavau žinutę, kurioje buvo nurodyta išvykimo data ir valanda. Perskaičiusi, kad išvykstame 2 valandą, kažkodėl įsivaizdavau, jog tai turėtų būti dieną. Tad susiplanavau viską spėti: susikrauti lagaminus, nueiti į kirpyklą, o iš vakaro namuose dar turėjau svečių.

Kai 1 val. nakties suskambo telefonas ir malonus moteriškas balsas paklausė, kur aš esu, net nesudvejojusi atsakiau, kad lovoje. Mano pašnekovė kiek sutriko dėl tokio atsakymo, bet pralemeno, jog šiuo metu turėčiau būti ne lovoje, o autobuse į Kroatiją.

Visa laimė, kad autobusas turėjo vykti per Marijampolę. Iš pradžių šovusią mintį atsisakyti kelionės, nes vis tiek nespėju, nuginiau šalin. Šokau iš lovos ir puoliau į lagaminą mesti viską, kas atrodė reikalinga. Sukėliau visus namus ant kojų, visi lakstė, bandydami man padėti. Susiruošiau per pusvalandį ir dideliu greičiu nulėkiau į Marijampolę. Spėjau pačiu laiku.

Kol autobusas riedėjo per Lenkiją, dar nebuvau atgavusi amo. Kai sustojome nakvynei viešbutyje Čekijoje, savo kambario draugėms papasakojau, kas nutiko. Tiesiog joms matant užsidengiau akis ir atidariau lagaminą. Tuo momentu nežinojau, ar rasiu tai, ko man reikia. Ačiū Dievui, kelionė buvo labai nuostabi, viskas puikiai sekėsi ir visko užteko. Dabar galiu pasakyti, kad skubėjimas išėjo į naudą – lagamine buvo tik tai, ko tikrai reikia. Neprisidėjau daiktų, kurie kelionėse dažniausiai lieka nepanaudoti.

Kitoje kelionėje, skrisdama į Ameriką, taip pat patyriau puikią pamoką ir greta sėdėjusiam kaimynui turbūt pasirodžiau kvaiša. Kai įlipusi savo rankinę pasikabinau ant sosto krašto, greta sėdėjęs amerikietis kažkodėl įtartinai nužvelgė ir mane, ir rankinę.

Vienąkart atsisukusi pamačiau, kad ant sosto krašto nebėra mano daikto. Pirma mintis buvo, jog rankinę pavogė. Svarsčiau, kas lėktuve ryžtųsi vogti ir ką dabar darysiu be dokumentų.

Pamatęs mano nerimą, šalia sėdėjęs amerikietis paklausė, kas atsitiko. Kai pasakiau, jis, matyt, viską suprato. Džentelmeniškai atsistojo ir išėjo ieškoti mano rankinės. Jis perėjo visą lėktuvo saloną dairydamas po sostais, kol pačiame jo gale aptiko nuriedėjusią mano rankinę. Nuo to laiko žinau, kad lėktuve rankinės ant sostų nekabinamos.

Komentarai:

Laikraštis leidžiamas antradieniais
ir penktadieniais.

Apklausa

Ar vartojate alkoholį prie savo nepilnamečių vaikų?
To niekada nedarau.
Išgeriu tiek, kad neapsvaigčiau.
Savęs neriboju.
Mano vaikai jau pilnamečiai.
Vaikų neturiu.

Kalbos patarimai

Apkrikštyti ar pakrikštyti?
Bendrinėje kalboje teiktinesnis veiksmažodis pakrikštyti. Jis vartojamas ir Šventojo Rašto vertimuose į lietuvių kalbą.

Šūksniai

Nuorodos

Statistika

Hey.lt - Interneto reitingai

„Santakos laikraštis“

Uždaroji akcinė bendrovė
Vilniaus g. 23, Vilkaviškis.
Tel./faks. (8 342) 20 805.
E-paštas: redakcija@santaka.info

© 2005-2018 Visos teisės saugomos.